hemma

ååh nu börjar jag påriktit bli stressad.
sökningen till skolorna som man ska börja i höst började idag och håller på nitton
dagar framåt, och idag börja ja fundera att e de faktiskt till åbo jag vill fara ?
jag kunde liksom int ha tänkt på det lite tidigare, nej utan idag sku ja börja fundera ifall
ja sku fara till nånn teaterskola eller vad ja ska göra, jag hatar att ja har så svårt att bestämma mig ibland.
okej nitton dagar känns ju nog nu som ganska mycket, men det går nog jävligt snabbt
sen när man faktiskt måst bestämma sig.

hursomhelst ha de varit en ganska slö dag idag, på ett sätt var det nog ganska skönt
att "återgå till det normala" nu efter allt, och få tankarna på nått annat.
och hörni, nästa vecka skall vi köra zumba på jumppan, och jag och fejo ska visa klassen
hur det riktigt går till, ska bli skitkul !
men nu ska jag ta och si om ja sku hitta nått lite kuligare ti uppdatera om,
så jag hör av mig lite senare, ni får ha de bäst sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0