zumba !

var igår till en kompis och testade på zumba, och det var ju jätteroligt !
vi ska börja träna det nu varje dag som vi har möjlighet, den här veckan ska vi hålla på med
'zumba basic', sen nästa vecka ska vi köra nästa program o.s.v. ! känns jättekul att man faktiskt
tränar, och det ordentligt, när man håller på med det, för de e faktiskt jätteroligt, och man känner
nog att man rör på sig och man blir svettig ! hoppas att man märker resultat snart också !

gulle for tillbaka till åland imorse, så nu e jag ensam här igen ! men de e ju jättefint väder ute,
solen skiner och snön blänker, så jag funderar på att ta en promenad ! ibland när jag är ute
och går och lyssnar på musik, så känns det som att bara jag har musik så kan jag gå hur lång
som helst, musiken ger mig kraft ;)

nåjåå, nu slut flummat, får si va de blir att göra, hursomhelst skriver jag igen lite senare.
här finns mer information om zumba för den som är intresserad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0