slödag

nu har ja färgar mitt hår, gillade nog det blonda i pannlugget, nog var det ju snyggt och så,
men tycker nog ändå bättre om att de sir naturligt ut , så nu är mitt hår rödbrunt, hela håret !
e jättejättetrött idag, så det blev ingen zumba, och ska nu ta och gå borsta tänderna och sånt
sen skall jag lägga mig och se på paradise hote, och sen hoppeligen somna så fort som möjligt !
ser massor fram emot helgen, då blir det hopp och hej !
nej nu, packa skolbagen, plocka fram kläder till imorn, si på paradise hotel !
gonatt på er gullungar, vi hörs imorgon !


fick ingen skaplig med med webcamen, men man ser ju förändringen.
det blonda är borta och hela håret är lite mörkare !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt!! snart helg <3

2010-01-07 @ 20:08:15
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0