if i used to love you baby - daniel lemma

såja, nu har jag kollat färdigt filmen dude where's my car, den var nog riktigt bra, men lite råddig!
innan jag kollade klart den bytte jag till rena lakan i sängen, och sen var jag i duschen och skrubbade
hela kroppen och hade ansiktsmask, för att sen smörja in hela kroppen med min underbara bodylotion!
nu ska de bli skönt att sova ! har stegring ännu, så blir ingen skola för mig imorn heller, suck sku int orka
bli efter me allt skolarbete, tillexempel har ja ju nu då missat hela veckans mattetimmar, så de e ju int
så nice, nog för att de e rätt skönt att slippa själva lektionerna men..
nåjoo, men nu ska de sovas, gonatt på er !


en skön låt från filmen jalla jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0