hundfeber

eftersom nästan alla bloggare har fått hundfeber nu så fick ju jag också !
vår hund som vi hade måsta vi avliva för typ ett halvår sen, det var världens sötaste
hund, och vi hade haft den enda sedan jag var typ 1-år, så den hade alltid funnits där!
jag saknar den massor, och ibland känns det jättetomt om man tillexempel e ensam hemma,
för den bruka ju iallafall finnas där !

hursomhelst skulle ja jättegärna vilja skaffa en ny hund, men mamma vill inte det eftersom
vi bara är två syskon kvar som ännu bor hemma, och efter 3 år har även vi flyttat hemifrån
så sen är det mamma som måste ta hand om den å så ! men om ja skulle skaffa en hund
så vet jag, och har länge vetat, att det skulle vara en mops, dom e såååå söötaaa !






åjj gud endå hu dom e sööta !

Kommentarer
Postat av: Misan

jätte söta, men ja tkr dm på någå sätt sir arga ut ;)

2010-01-04 @ 22:51:40
URL: http://mmisaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0