helgen som gått

som sagt så hade jag inte tillgång till internet under hela helgen, därav den dåliga uppdateringen !
spenderade ju då helgen på åland, med älskling ! var jättemysigt, både på lördag och söndag
var vi ut och åkte snöskoter, skitkallt och skitkul, testade även att köra, och sen fick int micke köra
mer ;) på lördag kväll var också idorna och hälsade på ut till eckerö, nice nice !
inatt tog jag färjan till åbo, och sedan bussen till pargas där en buss full med nionde klassister
från vår skola plockade upp mei och så var det studiebesök i tre olika skolor som gällde.
efter studiebesöken träffade jag bror en sväng, och sen var det shopping som gällde.
köpte ett par svarta jeans, och en topp till festen i helgen, ska försöka sätta upp bilder imorn!
nu ska de sovas, eftersom jag inte sovit sedan jag vaknade igår morse, så gonatt på er, vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0