furulund

förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har varit så mycket när skolan
just har börjat och så, och igår va de ju fest så jag va borta nästan hela dagen !
de va alltså gymnasieettorna som hade fest i furulund, riktit lyckad fest, fast int lika
kul dagen efter ;) mådde ordentligt dåligt tidigare idag, men det mesta gick nog om efter
att jag åt och sov ordentligt !
men nu ska ja börja ta itu med läxorna, eftersom ja har lovat mig själv att satsa på skolan
nu när det ändå är sista terminen i grundskolan ! efter läxorna ska ja söka upp någå utekläder
till jumppan imorn, och sen ska jag kolla new moon ifall jag hinner !
skulle egentligen varit på barnkalas idag, men det blev nu ändå inte så sen !

men ja skriver säkert lite senare igen, om jag int ha kvävts av mina egna spyor ! ;)
puss puss, see u guys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0