dagens planer

höll nästan på bli nervös just när jag skulle logga in och det sa att det var fel lösenord,
men duktiga jag hade ju tryckt på capslock av misstag :F
however, god morgon på er, sovit gott ? själv har jag nog sovit ganska bra, förutom en hemsk mardröm,
micke berättade igår kväll att han skulle fara efter sina ormar, tom & jerry, idag och hämta hem dom,
och ormar, de e de värsta jag vet, ja får typ panik när jag sir en orm ! och det är ju bara två veckor
tills jag ska ti åland en hel vecka, och bo med de där ormsakerna, och efter nattens dröm är jag nog
inte så där hemskt pigg på det ..

nåjoo, ikväll e de ju fest som gäller ! ska bli riktitriktit kul, när dessutom hela klassen skall dit!
klockan två går färjan till kasnäs, och sen tar jag bussen till fejo, så e väl där en halvfyra tiden,
så sen ska de fixas och sen klockan sju börjar festen, och håller på till 2. nu ska jag ta en dusch
och raka benen och sånt, sen ska jag packa de sista och sen återvänder jag antagligen till er
kära läsare ! puss på er så länge, see u !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0