back to reality

back to reality nu då !
har inte bloggat "ordentligt" sen typ tisdagen nu då, och tyvärr märks det på läsarantalet,
så tänkte att det nog e på tiden att börja skärpa sig igen nu då ! nu när jag dessutom
int har nånn orsak för att låta blit att blogga !
hursomhelst, eftersom jag inte har någo speciella ideer till inlägg så blir det väl en vanlig
genomgång av dagen. vaknade typ nio, så var vi upp till bruke en sväng, kom hem halv ett,
har typ sitt på film och sovit sen dess. fixade just en kladdkaka, så skall just gå provsmaka
den och sen ska jag se ifall filmen som jag håller på ladda ner sku börja va klar snart .
imorn e de nog bara slödag, precis som idag, och sen på måndag skola igen, surprise surprise !
skriver säkert lite senare ännu ikväll ifall ja int får nå annat för mig, men ha de bäst sålänge,
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0