uppdatering

hallojsan på dejsan !
e faktiskt på riktit bra humör idag, för en gångs skull, I wonder why ?
helt okei dag i skolan, fast måndagar alltid e ordentligt tråkiga,
int för att dom andra skoldagarna nu heller e så hemskt roliga,
men måndagar e riktit onödiga!
men som tur e så e de ju bara fyra skoldagar kvar och sen blir det sportlov,
ska bli riktit skönt att få sova länge på morgnarna, i en hel vecka!!!
har ni nå speciella planer för sportlovet, själv ska ja nog bara vara här
hemma och slöa + antagligen fara till solarie någon dag med fejo och wilma !

nåmen nu ska ja gå hjälpa syrran att laga tonfisksallad, och sen ska ja
fylla diskmaskinen, dukti som jag e ;) jag och syrran e ju ensamma hela veckan
så jag antar att det int kommer ti va så hemskt städigt här i slutet av veckan ;)
nåjåå, men nu efter maten blir de enkkaplugg, så kan ta ett tag innan ja hör av mig
nästa gång, men ni får nu ha de så bäst, pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0