that's what I call real love !

tänkte att ja såhär på vändagen och allt sku passa på att
hylla mina underbara vänner vilket jag gör allt för sällan !



Fejo

jaa, den absolut bästaste bästa!
dej har man alltid roligt med och kan tala om allt med,
helt random saker också som int har de minsta betydelse !
du betyder mest.



Wilma

jättejättekiva person som man också alltid har roligt med
och som jag kan prata med om det mesta,
och vi har ju nog våra weirdoga ideér ibland vi å !
betyder massor.




Natte


också jättejättekiva person, dig kan man verkligen tala med om allt.
du finns alltid där och stöttar en vad det än gäller,
och visst har vi haft våra helt konstiga skämt som ingen annan skulle förstå ! ;)

du betyder massor.



tack för att ni finns !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåå vännen :) <3 Jag försöker alltid mitt bästa iaf :) du betyder också helt sjukt massor!

2010-02-14 @ 19:22:21
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0