real love

läsarstatistiken hade ju rasat ordentligt medan jag var borta,
men nu har ja vart hemma i typ, 8h och statistiken är sitt gamla jag igen,
ooh va ja diggar er läsare ! ♥

tänkte nu bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig,
lyckades somna här för en stund sen och sov nånn timme
så får hoppas att de lyckas bara, men det är så skönt att va hemma
i sin egen säng igen så ja tror int att de ska bli nå större problem!
imoron e det nog en riktit rikti slappardag, tänker int göra nånnting,
får si om ja ens tänker orka vakna, man vet aldrig.
men ni ska sova så gott och så hörs vi igen imorn,
ifall ja inte kastar in ett inlägg ännu ikväll, who knows ?

jaa, gonatt på er söta läsare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0