no idea



det är aldrig lätt att vänja sig av vid nånnting som man har vant sig
vid att alltid, alltid finns där.
och som det sägs, man vet int vad man har förrän man mister det.
det finns så mycket som jag, som vi, kunde ha gjort annorlunda,
som kanske skulle ha gjort situationen till en helt annan än vad
den e just nu, men det e ingen idé att sitta och tänka
' borde ja ha gjort så, borde ja ha sagt så' nu mer, för nu e allt redan gjort och sagt.
allt e redan gjort, och jag ångrar så in i h*elvete mycket av de ja gjort.
visst, nog håller jag ännu fast vid att de nog va bäst att det blev såhär,
men det kunde ju ha gjorts på ett så mycket bättre sätt.
jag hoppas att allt kan bli bra mellan oss ännu nånn dag, att vi kan vara vänner.
jag klarar mig int genom det här, om jag dessutom måst göra det utan dig, känns det som.
men kanske de bara e bäst att sörja nu ett tag, och tänka på allt som varit,
och sen faktiskt försöka gå vidare, hitta nya saker att tänka på.
jag ångar så mycket.

Kommentarer
Postat av: jennifer

</3

2010-02-27 @ 12:15:05
URL: http://j3nu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0