nåni

usch, är verkligen jättejättetrött just nu.
har städat och möblerat och tillome bytt gardiner nu, har hållit på fixat
kanske typ 2h sammanlagt, men bra blev det ! :)
nu ska ja belöna mig själv med lite finska-plugg, vad roligt hörni !
nåjo men efter det ska ja belöna mig på riktit och ordna hemma-spa,
och sen ska ja kolla några avsnitt av andra avenyn, bästa serien ever.

håller förresten på läser en bok nu som jag sen ska presentera i samband
med min författarpresentation i moddan, boken heter en komikers uppväxt
och är skriven av jonas gardell, boken är faktiskt riktigt bra,
så jag rekommenderar den !
den e nog lite råddig i början och man tycker den e helt creepy men efter ett
tag e den faktiskt ganska rolig, de e ju trots allt en komiker som skrivit den ! :)

men nu alltså lite finska plugg och sen hoppa i badet,
skriver nog lite senare, som vanligt. puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0