kwan - tainted love

hej igen då, lite mindre stressad just nu.
har fått ganska mycket kläder tvättade inför nästa vecka, eller ja, drar ju iväg till åland redan på fredag,
och sen blir det prao i KappAhl en vecka, ska bli skit skojigt. men det är också en massa saker som måst
fixas, packning, bokning, resetillstånd, allt! försöker iallafall stressa ner lite här nu, har varit och
zumbat, och efter det tagit en dusch och nu funderar ja på att se filmen the wedding singer.
imorn ska jag och bästa fejo till kasnäs till solarium, spännande hörni!
imoron måst jag också börja packa och fixa, eftersom torsdagen kommer att vara en stressig dag,
och jag int tycker om att lämna saker till sista stund, fast jag nog oftast gör det ändå.
nu ska ja ge er en bra låt, sen ska ja krypa ner här under täcket, gonatt på er gullungar,
keep on reading !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0