kvälls uppdatering

nå nu ha man fått sova en stund, och avreagerat sig lite så kanske jag kan få ihop ett
skaplit inlägg nu, eller vad tror ni ?
e verkligen int alls sugen på att fara tillbaks till skolan imoron, kan int vi snälla bara få
en vecka till, snälla ?
vet ni va förresten, min syster och hennes dotter (mosters sötis;)) va just på tv,
närbild hade ett inslag om dem för att anna, min syster bara e arton år och har en
tre månader gammal bebis + att anna skriver stundenten i vår !

jomen att, nu ska jag ta och kolla lite på modda grammatiken som vi har i läxa
till imorn, sen skall ja packa väskan, sen skall jag plocka fram nå kläder
och sen ska de sovas så saklar rikit, kanske man tillome sku kunna satsa på skolan nu fram
till avslutningen ? nånej ja skoja bara !

nu en sista underhållande bild innan jag stänger av den här dumburken..
yeah sure int kommer ja ändå kuna gör de eftersom ja har msn öppet,
men iallafall så får ni en underhållande bild innan jag officiellt stänger av datorn !



nu gonatt hörni, sov så jäkla gott !

Kommentarer
Postat av: stoltablondiner!

KOLLA IN NAKENBILDERNA PÅ DESSIE, LÄNK FINNS @ VÅRAN BLOGG, (om du är känslig ska du nog inte kolla, bilderna är rätt avslöjande) !

2010-02-28 @ 19:56:21
URL: http://stoltablondiner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0