inse faktum !

insåg just att jag inte kommer att ha tillgång till internet under en hel fucking vecka,
känns seriöst som det är det värsta just nu, beroende? jag?
nej men ja kommer ju knappast kunna blogga eller checka facebook, och det känns
nog förjävligt !
sista inlägget blit väl antagligen nånngång medan jag e på färjan,
ifall ja får nettin ti funkka den här gången, på mickes dator funkka de int..
men att, sen blir de en vecka utan mig då, stakkars er !
måst nog komma på nått sätt.
men nu måst ja på allvar börja packa, annars kommer imorn bara
att bli en totally katastrof dag, vilket de nog bra kan bli fast ja börjar packa nu också,
men man kan ju allti hoppas på de bästa.
ja skriver nog innan ja går och lägger mig ändå tror jag, tror jag!
hejsålänge pussgurkor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0