cupcakes

vart försvinner ni kära läsare ?


gomorron/goddag på er.
idag har varit en ordentlit slapp dag, vaknade typ klockan nio steg upp och åt morgonmål
och var i duschen, och sen somnade jag igen. vaknade andra gången för typ
en timme sedan, så stressa jag iväg till butiken för att hinnna innan den stänger
klockan 2, och gissa vad jag köpte, jo, cupcakes ingredienser !
så dom ska ja börja pyssla med snart !
något speciellt har det väl inte hänt sen senast, va ja kommer på.
men nu ska ja söka fram receptet från fokis blogg,
och sen ska jag gå kolla att vi faktiskt har allt.
sålänge kan ni ju underhålla er själva me att kolla på de helt sjukt roliga
och duktiga trummispojkarna i trummgänget komodo,
2 klipp hittar ni här, och fler finns det på youtube.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0