uppdatering

halloj, blev int ett ända inlägg igår, men eftersom jag inte kom på nått vettigt
att skriva så tänkte jag att jag lika bra kunde låta bli. hursomhelst var vi upp till
kimito en sväng på förmiddagen, och kvälln behöv vi int prata om.
kom hem från tröskis typ elva-tolv tiden idag, micke for och hjälpa sin farsa me nå,
ha hittills sitt på film, badat, och suttit här och ugglat.
testade förresten min nya ansiktsmask idag, den som jag fick i julklapp av jennifer♥,
den va jätte "skön" att ha på och man märkte verkligen att den rengjorde, tack !
nu ska jag ta och städa upp lite här i rummet, och sedan ska ja försöka planera
lite inför nyår , puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0