ouch..

är faktiskt jättejättetrött just nu, så ska gå lägga mig precis just.
har vart och grillat korv ute i snön idag, de va jättemysigt, måste göras om inom snar framtid.
imoron ska vi alltså upp till bruke och handla nyårsmat och dricka, och sen efter fejo som
ska komma hit för att fira nyår, jag känner på mig att det kommer att bli ett jättekiva nyår,
tror int ni det ? har ni förresten några nyårslöften ? jag hade tänkt att jag skulle lova att
äta mindre godis, sånndänt som alla lovar helatiden, men jag vet att jag inte kommer att
klara av det, så det är ingen idé ! :D
nej men nu gonatt, puss på er, ha ett skitbra nyår !



inget godis 2010 ? glöm det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0